середа, 15 жовтня 2008 р.

Випуск № 3 Завал з минулими часами`


Ну, чому в англійській мові так багато часів?

Сьогодні пригадуємо часи, які передають минулу дію. Натисніть на стрілочку "пуск" на відеоролику і подивіться, що з того вийшло. Схоже, нам є над чим працювати.


Головне наступного разу не переплутати назви часів та пригадати хоча б одну ознаку використання.

1 Past Simple (дія сталася і відомо коли: Я ходив в школу вчора - I went to school yesterday.)

2 Past Continuous (дія якраз відбувалася в певний момент: Я йшов у школу о 8 годині - I was going to school at 8 o'clock.)

3 Past Perfect (дія сталася до якогось моменту: Я прийшов у школу до 8.30 - I had come to school by 8.30)

4 Past Perfect Continuous (дія відбувалася протягом якогось часу на якийсь момент: Я йшов до школи протягом 15 хвилин на 8 год. 25 хвилин - I had been going to school for 15 minutes by 8.25)

5 Present Perfect (дія сталася і не важливо коли, головне результат: Я прийшов у школу - I have come to school)

Увага!!! 1 Для утворення заперечення після допоміжних слів (виділених синім кольором) поставте частку not
2 Для утворення питання перенесіть допоміжні слова (виділені синім кольором) наперед.
3 У Past Simple для утворення заперечення і питання скористайтесь допоміжним словом did та 1 формою дієслова.
Наш відеоролик можна переглянути також на rutube, натиснувши на слово зеленого кольору "відеоролик"



Немає коментарів: